Privasi Polisi

Penafian (disclaimer)

1. Tanggungjawab Peribadi:

Laman sesawang ini menyediakan maklumat untuk tujuan maklumat sahaja. Maklumat yang terdapat di dalamnya tidak digunakan sebagai gantian nasihat perubatan profesional, diagnosis, atau rawatan. Anda digalakkan untuk berjumpa dengan pakar perubatan atau pakar sains yang berkelayakan bagi tujuan penilaian kesihatan atau soal berkaitan sains yang lebih mendalam.

2. Ketepatan Maklumat:

Kami berusaha untuk memberikan maklumat yang tepat dan terkini di laman sesawang ini. Walau bagaimanapun, kami tidak boleh menjamin sepenuhnya bahawa semua maklumat adalah tepat, lengkap, atau terkini. Penggunaan maklumat dalam laman ini adalah atas risiko anda sendiri.

3. Jadual Kemas kini:

Maklumat di laman sesawang ini mungkin mengalami perubahan dari semasa ke semasa tanpa sebarang notis. Kami tidak bertanggungjawab atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang berpunca daripada ketidakupayaan menggunakan maklumat yang dikemaskini.

4. Rujukan dan Pautan Luar:

Laman sesawang ini mungkin mengandungi pautan ke laman sesawang lain untuk maklumat tambahan. Pautan ini disediakan untuk kemudahan anda, dan kami tidak mempunyai kawalan ke atas kandungan laman sesawang tersebut. Kami tidak menyokong atau bertanggungjawab atas kandungan laman sesawang pihak ketiga.

5. Konsultasi Peribadi:

Maklumat yang terdapat di laman sesawang ini tidak boleh dianggap sebagai pengganti nasihat perubatan peribadi atau penjagaan kesihatan yang disediakan oleh profesional perubatan , kesihatan atau ahli sains yang berkelayakan. Kami tidak bertanggungjawab atas sebarang keputusan yang dibuat berdasarkan maklumat di dalam laman ini.

6. Jaminan dan Waranti:

Laman sesawang ini disediakan tanpa sebarang jaminan atau waranti, sama ada secara tersurat atau tersirat. Kami tidak membuat jaminan mengenai ketepatan, kebolehpercayaan, ketersediaan, atau kesesuaian untuk tujuan tertentu bagi laman sesawang ini.

7. Tanggungjawab Penggunaan Maklumat:

Penggunaan maklumat dalam laman sesawang ini adalah sepenuhnya tanggungjawab anda. Kami tidak bertanggungjawab atas sebarang kehilangan, kerosakan, atau akibat negatif yang timbul daripada penggunaan maklumat di dalam laman ini.

Ulasan

Terbaru

⬅Tatal ke kiri

AKAN DATANG

Animasi elektromagnetik dan fotoelektrik: artikel mengenai foton dan perubatan akan muncul tak lama lagi.

Efek Fotoelektrik

Oleh Infomedikini

Anod Katod - + Wayar Bateri Meter Amp Ulang

Animasi fotoelektrik

Animasi penjanaan X-ray

Oleh Infomedikini

Pecutan elektron Elektron Nukleus X-ray Ulang Maaf, browser anda tidak menyokong SVG
Covid-19
Pandemik

⬅Tatal ke kiri